středa 1. července 2009

Můžu sama sobě začít říkat Bože! -páč to stejně nikdo jiný neudělá!!

Začala bych mým výkonem coby hacker!! Znáte to pravidlo v nouzi poznáš přítele? Takové pravidlo není, je pouze v nouzi poznáš ještě větší nouzi, alias schop se sople a zaber!!! Jak už jsem se asi 30krát zmínila mám doma DDR. Skáču jak retardový zajíc s stejním uchem, ale neskutečně mě to baví. Vždy si procházím ty songy a říkam - težký, těžký, ještě těžší, hmm to nezaskáču i kdybych měla těch nohou šest!! Ale nějak už ani proč jsem všechny proskákala - a neříkám že úspěšně!- chtěla bych nějaký nový. Lepší. Výkonější .. :D Snažila jsem - blbost nadevše- ty písničky tam prostě nakopírovat. Nešlo to. Program hlásil error!! Tak jinak .. zkoušela jsem si přečíst ReadMe, které tam ovšem nebylo. :D Psala jsem asi třem lidem na blogy ať mi poradí -tady ta nouze s přítelem atd ..- Nakonec .. včera mě napadlo ... Kouknout se do českého návodu, co na to naši čeští obchodníci. A dole , úplně titěrňoučkým písmem bylo napsané- Chcete-li přidat další písně jděte na www. ... a do složky Songs to zkopírujte. Jsem si řekla ..hmm nějací chytří ne?! Ale ono to šlo!!! Celá štastná jsem začala stahovat tuny openningů z anime. :D Ovšem všechny mají tak těžký level,že jen čumím a občas, když to stihnu si na nějakou šipky šlápnu!


No vysvědčení .. celkem úspěch, počítam-li že jsem byla na OPERACI!! :D Ono pět trojek je taky krásný!! ne?! :D

Žádné komentáře: