úterý 22. prosince 2009

Štastné a krvavé!!

Toto heslo nám slibuje Prima Cool, mě ale Vánoce slibují učení, učení a učení - tedy skoro dvoutýdenní šrotení se pekelných limit !
Už teď lituji svého hrdinského rozhodnutí maturovat z jazyků a matematiky! Z angličtiny si docela věřím ale němčina a matematika .. to je horší. Pokud dostanu funkce asi se rozbrečím!! docela smutné zjištění. Aspoň vím s kým budu maturovat.. s mými třemi spolužáky z nichž ten nejmenší má 180 cm! Já mám 159 cm!! Dobrý, ne! Holka! Malá holka! A blbá malá holka!!
A třešnička na dortu. Vždy jsem o sobě smýšlela jako o docela chytré osobě s dost vysokými nároky, ale teď po absolvování scio-testů pohled na sebe musím přehodnotit. Jsem blb! Přesněji - neanalytická, neverbální a nepozorná osoba, která má stěží 30 percentil! Málem jsem si šla skočit. Byla jsem v hluboké depresi něco přes týden, přešlo mě to, až do dneška, když mi přišel jakýsi cár papírů, který mi sdělil, jak blbá vlastně jsem a graficky mi ukázal, jak daleko mám do studenta na jakékoliv vysoké škole! Hnojárna se může na mě těšit! Tak štastné a krvavé!




A po shlédnutí Paranormal Activity nemůžu už třetí den pořádně spát! Někdo na mě kouká .... fakt!!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Šťastné a krvavé aji tebe !! Sessh.