pondělí 5. května 2008

Jsem naprosto mimo

Zajímavý nadpis ... ale jsem v psychickém rozpoložení. Právě jsem opět,zase tudíž znovu objednala 2 volume Gravitation. Ale naskytla se mi možnost nakoupit spousty.. vážne hodně anime a manga kravin, ale jaksi nemám peníze.
Takže : potíž číslo 1.- Objednat gravíka nebo let dai?
potíž číslo 2.- objednat Junjou romantica 6 a 7 volume a ne let dai?
potíž číslo 3.- Koupit pěněženku s tematikou Ruby gloomy a ne junjou romantica?
potíž číslo 4.- kde vzít peníze? - zásadní potíž!!
Nevím co dělat. Navím mám menší manga krizi, takže snesu jen Beast master a Naruta, hrozná kombinace, ale ve všem ostatním vidím strašné klišé. Navím jsem 199kč vyplácla na nějakou kravinu, protože jsem tam viděla napsáno Manga- muzikálová pohádka. Nevím co to je, protože dvd-romka se mnou nespolupracuje, ale nevipadá to moc důvěrihodně.

Do uší mi hraje Lil Mama- G slide. A jsem tak nějak celá bez nálady. Díky těm úžasným volným čtvrtům nemůžu jít na brigádu, takže můj měsiční příjem se značně sníží. A NAVÍC nejedu na Animefest! Protože se to tluče s Crweconem!! Proklínám vás organizátoři!!! Taky jsem se dozvěděla že html jazyk je mi stějně známý jako vietnamská vesnička. Ale co život jde dál .. takže se jdu zavrtat do 6 chapterů Beast master a útápět se v tepelné výměně, protože zítra píšem z fyziky a já tu píšu tuhle věc, kterou stejně nikdo nečte. * slza se jí leskne v oku*

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak ty peníze jsou opravdu zásadním problémem...Jsem na tom stejně, navíc ještě furt nemám brigádu na tyhle megadlouhý prázdniny, který mě čekaj... Opravdu nezávidím to rozhodování, které máš, já bych si nedokázala vybrat mezi Gravkem, Let Dai a Junou Romantica (mít ty prachy na to)...
POkud tě to potěší, tak já jsem na tom momentálně tak, že snesu jedině klišoidní yaoi, protože po x hodinách šprtání maturitních témat nejsem schopná přijmout žádnou mangu s trochu složitějším dějem... Takže po večerech čtu oneshoty od Minase Masary a Ayano Yamane a těšim se, až budu mít po matuře, abych se konečně mohla vrhnout na normální anime a mangy...XD