středa 22. října 2008

Jsem zpět se super hláškou!

Takže má blogová neAKTIVITA dosáhla něco málo přes 5 měsíců. Nevím co mě to tak náhle popadlo ... páč jsem na blogy totální mimoň, nerada píšu s interpunkcí a hlavně neumím psát poutavě, což si myslím, že na blogu je jaksi důležitý fakt.
Ale přesto nadopavaná antibiotiky- 1 gramový prášek jako hovado!! a nejde rozlomit!! takže se vždy po 12 hodinách mírně přidusím tím práškem, páč se mi šprajcne v krku. Ani nevím co sem chci psát ... začnu pomalu takovýmahle výplachy mozku a možná skončím i u srozumitelných a smysluplných tématech.

A ta hláška- hmm - Už od malička jsem si přála být lékařem, abych mohla lidem řezat ruce, nohy a jiné důležité orgány. - Myslím, že je zkrátka dokonalá.

Teď jsem si vzpomněla, že jsem vlastně zapomněla všechno.. jako ohledně blogů, jak se co vkládá atd ... no aspoň budu mít co dělat.

2 komentáře:

KatkaSedl řekl(a)...

Zdá se, že jsme na jedný lodi. :D

Anonymní řekl(a)...

Tak to já bych taky nejradši na pár měsíců pustila k vodě:D Ale zas je mi to líto, protože je to můj první blog se kterým jsem nesekla po pár dnech:D