pondělí 16. března 2009

Clannad After Story aneb WTF?!

S Clannadem jsem strávila skoro dva roky.. pamatuji si to jako včera, kdyz jsem si pustila prvni dilek a spolu s Nagisou zpívala Dango, dango, dango ... atd. Ale v pátek přišel 22 díl ... SPOILER____ - S klidným srdcem jsem si říkala- ještě 2 díly do konce, ale po OP přišel nápis Final episode !! Čapla jsem se za hlavu a upadla do kritického stavu beznaděje, zoufalství a zneužití!! Páč 21 díl končil naznákem smrtí Ushio-chan - dcera Nagisy a Tomoyi.

No nebudu chodit kolem horké kaše .. já to prostě nepochopila!!!! Co to mělo být .. najednou ta dívka v tom prázdném světě byla malá Ushio a robůtek měl být Tomoya? A jak to, že najednou Nagisa při porodu nezemřela? Vrátil se čas? Stal se zázrak? Proč ty světýlka byly v našem světě? Jak to, že malá Ushio spala sama v parku? No děs ...

Clannad si nemůžu vynachválit, ale tohle mě trošku podrazilo .. Kannon a Air zrovna jasný nebyly, ale tohle můj slepičí mozeček vážně nepobral ... Tak až mě to jednou dojde, tak se ozvu .. :D

That's all?! --- no jasně!!! Zase zbytečné plýtvání mým a tvým časem :D :D

Žádné komentáře: