úterý 7. dubna 2009

Novinky uplynulého týdne

aneb záněť slepého střeva

Takže v pondělí 30.
- mě lehounce pobolívalo břísko. Ale což, řekla jsem si, do školy jsem šla. V křečích a bolestech jsem přečkala 8 vyuč. hodin. Když jsem se chystala v 16 hodin na cestu metrem domů, už to nešlo vydržet, změnila jsem směr a jela za ... - informační vsuvka- sice je mi 18 let, ale citově jsem se zasekla tak na úrovni 12 dítěte ... maminkou! Máma= bezpečí. V bolestech a se slzami v očích jsem se sebe vymáčkla - Bolí mě hrozně břicho!! . Následoval telefonát tatínkovi, aby pro mě dojel páč jsem už nebyla schopná pohybu. Mé návrhy, že na pohotovost nemusí, že pomůže čaj, nezabraly. Tak jsme všichni tři dorazili na pohotovost, pak chirurgii - s krásným mladým zmateným doktorem!!-,potom na sono - přísahám jestli bych byla těhotná a ta doktora, by mě vyšetřovala, asi bych potratila a ani se nedozvěděla co vlastně jsem to čekala , pak potom opět na chirirgii od tamtud na gynekologii a pak kam? Ano, chytřejší v zadním řadách už ví, opět na chirurgii!! To už je nějkých 23:50 hod. Naši jsou už dávno doma a já mířím na lůžkové oddělěení. Byla jsem hrozně utahaná. Už už jsem si myslela, že po třech rektálních vyšetření si konečně lehnu, ale chyba lávky!! Jakmile jsem se přikrala peřinkou, jistý aktivní sanitář mě začal odvážet pryč!! Mé zděšené výkřiky - Co je?! Ano opravdu jsem měla na 0:35 zamluvwnou operaci!! Hrozně, hrozně, hrozně, děsně jsem se bála! jsem srab největšího kalibru!! Sama na sále bez maminky!! Néééé!!! Naštěstí celková anestezie je skvělá věc! Usnete a probudíte se ... 8 cm díra v bříšku, kapačka v pacičce, protivná sestřička, která vás otáčí na bok a vy prostě přes tu mega-jizvu nemůžete!! Nádhera!

Úterý 31.3
První krůčky ... na záchod!! Byly hrozné! Né že to bolelo jak díra v břiše, ale to dosednutí!!!!! Asi v půlce potřeby mi začlo být blbě a zatočila se mi hlava .. myšlenka, že upadnu roztrhnou se mi stehy mě hrzoně vyděsila .. Vyběhla jsem z WC a začla volat -- inteligence stranou nerada omdlívaám - Mě je špatně!! A pak jsem najednou byla v posteli s kapačkou ..
Odpoledne dorazili naši s ohromnou taškou plnou věcí!! Máma, dušička moje starostlivá, to všechno dala do poločky, kam jsem se prostě neohnula! Potom přišel brácha s mýma kámoškama ..
Večer - díky bohu kombinaci injekci na bolest a prášku na spaní!

Středa 1.4
Nesnídala jsem!!
Obědvala jsem!!
Poprvé jsem šla na záchod sama a když vycházím s odkrytým ohromným zadkem, někdo otevřel dveře mého pokoje ...byli to mý spolužáci!! Zaječela jsem a zakřičela- Počkat jen si lehnu -Ty blbci mě pořád rozesmívala, proto jsem neustále kontrolovala pevnost stehů :D
A bráška mi navečer přinesl od kamaráda půjčené dvd!! Hmm Cimrman .. to je moje!!

Čtvrtek 2.4
Nuda. Nuda. Viděla jsem jizvu!! A zakřičela jsem!!! Až se ten doktor polekal ... Nechci to mít na sobě!! Je to hnus! Nuda. Snídaně. NUUUUUUDDaaaa. Oběd. Přišel tatínek. Nuda. Večeře. Nuda. Spánek

Pátek 3.4
Mega-trapná- vizita!! Přišel den mého propuštění!!! Ještě ráno na mě jeden dokotro zkoušel, jestli to není brzo jít domů!! Byl přesvědčen o omylu! Chvilku po 8 hod dorazil táta, že mě odveze domů a po vyřízení všech blbostí, jsem konečně v 9 hod byla doma!! Má chuze je velice pomalá, bolestivá a zkrátka kulhám!

Víkend ušel .. jen ležím, ležím a ležím

Pondělí 6.4
Už se mi lépe sedí! Už vydržím sedět skoro hodinu v kuse a může konečně spát na boku!!!
Večer mi bráška měnil náplast .. nic jsem neviděla .. zavřela jsem oči!!

Dnes 7.4
v polosedě-pololeže píšu a koukám na QAF!! A už teď se bojím, páč jdu zítra na vyndání stehů!!

Moje matikářka mi už teď vyhrožuje komisionálníma zkouškama!! Místo toho aby se bála o svou žákyni, počítá mou absenc!! -píííííííííííííp jedna !!! Pochopíte to? Já v bolestech a křečích a ona! To mi fakt pomůže!!

končím ... bolest mě přemáhá! :D

1 komentář:

Dee řekl(a)...

mno, díru v břichu bych nikomu nepřála, mě taky řízli do břicha, i když ne kvůli slepáku a rozhodně mě nepustili tak brzo domů..=( ale předpokládám že po slepáku nezůstane tak velká jizva..XDD hehe, morbidní představy o vyhřeznutých vnitřnostech jsem měla taky a pohled na jizvu dokud nesrostla úplně se mi taky nelíbil..=DDD