sobota 11. dubna 2009

Lovely Complex


I když nechci, musím se přiznat, že mám lehce romantickou duši - hluboké začervenání! - Opravdu snesu hodně slaďáren, od těch promyšlených až po ty trapárny alias Esmeralda. Z nějakého důvodu, ani nevím proč, se mi líbí LovCom. Ona je vysoká, on malý. Konec dramatu, ale anime je podané vtipně, vesele, nenáročně a jasně. Už ke stáří si začínám uvědomovat, že mám ráda, když nějaké dílo ubíhá přes dlouhá léta. Víte co myslím ... jako když nějaká kniha začne popisovat život člověka od mala a skončí jeho smrtí. To mám ráda .. ne tu smrt, ale celou řadu popisovaných let.


Risa a Otani mají hodně společného. Ona je vysoká, on malý ... hmm :D. Dobře tak jinak. Risa a Otani jsou spolužáci, bydlí blízko sebe, mají rádi rappera Umibozu, umí si krásně nadávat a navzájem se štvát. Ve škole jsou známí jako „All Hanshin Kyojin „ – což je komediální dvojce, kde je jeden malinkatý a druhý vysoký. Tak není ani divu, když se 170 Risa zamiluje do 156 cm Otaniho. Otani má opravdu dlouhé vedení .. tak mu to chudák Risa musí říct nejméně třikrát, že ho má rada, než mu to začne v hlavičce trošku šrotovat. Otani si ale vůbec nedokáže představit Risu jako svou přítelkyni. Po dlouhém čase, když se už už Risa chystá přestat Otaniho milovat a vrhnout se do náruče mladému učiteli, chlapec se nám rozhoupe a rozhodne se k činu. Tak to je k ději asi všechno.

Teď se připravte na záplavu chvály, oslavných myšlenek a explozi nadšení! Opravdu, opravdu mám LovCom ráda. První skvost tkví v jejich přízvuku .. Vím zní to divně, ale mám pocit, že to prostě nebyla typická japonština. Zdálo se mi .. pokud to jde XD, že měli lehký přízvuk .. nebo mluvili tak nějak nespisovně XD. To se mi právě zalíbilo .. už v nějaké 8 minutě co Otani řekne – Yo, yo nee-chan .. – mě to anime dostalo. Druhý skvost – grafika. Je krásná … koukám na to a říkám si - Sakra, proč tak nemůžu vypadat?! Třetí skvost – styl!! Málo které anime má styl. LovCom ho má! Nerada používám slovo cool, ale k LovCom se hodí. Poslední anime, u kterého jsem vyvolávala slovo cool, byl Soul Eater. Čtvrtý skvost – vtip. LovCom má tak zvláštní druh humoru. Od roztomilé holčiny Nobu-chan, která směle kope Risu do zad, nadlidsky sehrané výkřiky Risy a Otani, Otani-loutky, po mou nejmilejší scénu vůbec – překlad rozhovoru udýchaných lidí. Pátý skvost – Umibouzu!! Fiktivní rapper celého anime. Zblbnul mě tak, že jsme hledala na netu nějaké jeho dílka!! Až na jednich španělských stránkách jsem se dozvěděla, že není skutečný. Ale v mém srdci žije jako Endorfins. XD I přes Umibouzovu neexistenci na LovCom OST je jedna píseň a z live-action je druhá. Opravdu LovCom má i hranou verzi. .. Co říct .. je divná :D Je to vážně jen lehký odvárek anime a navíc hraná Risa je neroztomilá!!

Co říct na konec? LovCom se momentálně drží v mém žebříčku hodnotných anime za Code Geass a doufám, že tam dlouho pobude. Má vše co mám ráda. Není to slaďárna, je vtipná, ubíhá rychle, nikde se dlouze nešťourá, má milý dabing, je milá a nevnucená. Takže všechny palce nahoru!

Žádné komentáře: