neděle 5. září 2010

A Very Potter Musical

- nechutná téměř neustálá třítýdenní obsese -

Neříkáme se mi to lehce, ale jak jsem tak stárla, začala jsem Harry Pottera trošku no... nesnášet. Knihy byly od knihy temnější - těžší- a záludnější a Daniel Radcliff uměl film od filmu hůř hrát.
Ale i tak jsem s HP vyrůstala od 11 let a opustit ho s nenávistí se mi opravdu nechtělo. ... A pak jsem na videacesky.cz narazila na A Very Potter Musical, což je to nejlepší, co si kdo z HP molh vzít. Nejen že je to neskutečné -prdel- sranda, ale je tam jasné zobrazení charakteristických vlastností všech postav. Např.: Brumbálek se netají, že je gay jako poleno,Harry je prostě Harry Potter!! a Draco Malfoy se neustále válí po zemi.



Za tímto skvostem stojí herecká-divadelní skupina StarKid (znává svým představením Me and my Dick). Režiséra bych doslova umačkala ve svém náručí a chtěla od něj autogramy na různých místech mého těla. Hudba je skvělá. Písně mají neskutečný melodický rytmus, texty písní jsou taky dobré. Umělecké vlasnosti herců jsou prostě skvělé. Netajím se tím, že mám hudební hluch, ale podlě mě zpěv byl taky výborný. Možná jsem částečné Ronofyl, ale Ron z AVPM je úžasný! Během představení neustále do sebe něco futruje. Další pluskem je výprava, je pravda, že sehnat kostýmy na HP asi není takvý problém, ale zbytek výpravy, od draka až po šálu sexuálních předností, byl výborný.


Moudrému klobouku se přihodila taková vtipná věc. Zapletl se s jiným kusem kouzelného oblečení. Takže on i šála sexuálních předností se vrátí nejdříve přístí rok. - Brumbál



Říct něco o ději asi nemá cenu - tak trošku do sebe pletou všech sedm dílů, takže je nutné, aby divák znal celého HP, jinak to není taková - prdel- sranda.

Co je to viteál?- Harry
To ti ani nebudu říkat. Brzy se to dozvíš sám, Harry - Snape


V dalším odtavci bych se chtěla věnovat hláškám. AVPM je neskutečná mekka hlášek!! Když už tam něco plácnou, je to prostě úžasné.
Ach né, už dva lidi mě nénávidí. - Voldemort

Deset bodů pro Brumbála - Brumbál

Volemort's out, bitches! - Voldemort

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Konečně čech, který zná AVPM... :) Já musím jen souhlasit, hlášky jsou skvělé a je téměř povinností si pustit pokračování - AVPS. Celé je to zkrátka geniální - od kostýmů po písně, které (i přes můj absolutně jiný hudební vkus) prostě miluji!

SiMMaS řekl(a)...

Ahoj, na AVPM ujíždím notnou dobu:D Prostě takové perfektní odlehčení oproti normálnímu HP:)
A Very Potter Sequel je jakbysmet skvostný!