čtvrtek 9. září 2010

Narozeninový dárek

aneb byla jsem osvícena a mým Bohem se stal Honza Vondráček

6.9. jsem měla narozeniny - ne, nemusíte mi přát- dostala jsem dort ve tvaru kočky, kytici karafiátů a tajný dárek od bráchy. Ten secret dar mi měl být sdělen 9.9,protože nesnáším překvapení, byla jsem z toho dosti otrávená. Dneska jsem přišla domů po 3 hodinovém čekání na studentký průkaz, takže jsem ten den byla otrávená na úplné maximum!
Jenže pak dorazil brácha a řekl mi, že můj dárek je osobní setkání s Honzou Vondráček( ten Vondrářek z Divadla z Dlouhé, ten Vondráček co dabuje Mentála ... tedy Mentalistu nebo Křiváka Boba ze Simpsnů) !! Takže mega-mocná-ohromná-olbří-neskutečná euforie spojená se stresem, co si vezmu na sebe!!! Abyste věděli, Vondráčka pokládám na herce největšího kalibru! Je to herec s velkým H !! A po dnešku můžu říct, že i neskutečný sympaťák.

Sraz jsme měli ve 16:00 v Klubu Švandova divadla. S bráchou jsme přišli o něco dříve a já zaujala pozici úplně v zádu u zdi, abych měla výborný výhled na jeho příchod! Pan Vondráček dorazil něco před 16 hodinou a usmíval se na nás už od dvěří. Mě se začala klepat kolena a můj ksicht se zkoutil do výrazu naprostého obdivu a šílenosti spojené s epileptickým americkým úsměvem. Spostě boží ... Dokázala jsem ze sebe vypravit "Dobrý den ... a děkuji" .. Celou zbylou hodinu odmluvil brácha a já byla rádaza mé občasné příspěvky typu- Ano, hmm, aha, chápu - naproto dementní - si fakt kráva! Nicméně ke konci to i šlo a já se dozvěděla, že jeho syn chce jít na japanologii, sleduje anime a byl na Advíku.

Jak jsem říkala, pam Vondráček je čumák až na půdu a jakákoliv chvála nestačí. Dozvěděli jsme se plno z jeho života, života jeho otce, života jeho manželky, života jeho synů, z prostředí dabingu, zákulisí divadel, obtížnosti filmového života a spoustu dalšího.
Bylo to zkrátka úžasné odpoledne a já na něj nikdy nezapomenu ... a hlavně na konci jsem byla schopná říct něco jako - Moohlla . hla bych .... Vás požá..poprosit o autogram.. tedy o podpis? .. Prosííííím?

Nicméně mě pochopil a napsal - Pro Moničku ke xx. narozeninám, aby bylo pořád dobře. Přeje Honza Vondráček ( a malou karikaturu)

Žádné komentáře: