pátek 24. října 2008

Přecitlivělost


Myslím, že má antibiotika ve mě vzbuzují strašlivou přecitlivělost. Jak je to možné nevím, ale mé zarudlé oči jsou toho důkazem.

No začalo to včera shlédnutím filmem A.I., znáte film od Spielberga A.I ? Největší srdcervoucí filmík na světe. O klučíkovi-robotovi jménem David, jak se chce stát opravdovým klukem jako Pinnocio a hledá Modrou vílu. To mě omlouvá, ale brečet u Naruta, když už to vypadalo, že by Kakashi-san mohl být zraněný? A brečet u Clannad After story, že Sunohara přišel zachránit svou sestřičku? A brečet u House, že mu umřel otec? A brečet u Ulicie? To je i na mě trochu moc!! Páč větu - Ty už zase bulíš? - na můj úteč je pokládaná den ode dne častěji.

Ale radostná věc.. více méňě. Můj bratr odjel na výlet do Rakouska, tak jsem směnila nějaký prachy, páč jsem chtěla koupit nějakou mangu od Kaori Yuki, která byla přeložena jen do němčiny. Bratr nepřivezl ANI jeden ze sedmi komiksů ale přivezl mi hrací strojek co hraje Pro Elišku... úžasně milé, ale zbytek prachů mi ještě nevrátil!! Takže si proti nervům stále hraji Pro Elišku a hraju na nervy všem ostatním!!!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

No, můžeš si tu skříňku objednat přes nějakou firmu, ale musíš jim poslat náčrtek a noty.