neděle 22. února 2009

Lelouch a Milouš?!

Víte mám menší stavy bláznovství a to se stane ve dvou případech.
1. Něco mi připomene něco z Alenky v říši divů ! Páč jsem neskutečný 18-letý fanoušek Alenky a jejího sfetovaného světa
2. Něco mi připomene Code Geass - což se stává často!

Takže začnu od začátku .. 6.9.1990 se narodila krásná dívka s vlásky jako uhel a hnědýma očíčkama jako oříšky ... ehhh --- XD Tak jinak. Včera má spolužačka slavila 18. narozeniny .. šly jsme na bowling. To mi ani nevadilo, ale mám zrovna gelový nehty takže jsem kouli házela jako dement - tím pádem jsem to nazvala Redart styl a pozor dvakrát jsem vyhrála!!!! A pak jsme šly do čajky .. spíš jsem všechny donutila, abychom tam zašly. Zkoušela jsem hypnotický pohled a uspěla jsem! Ty .. dívky s kterýma jsem tam byla ještě v životě neměly vodnici, tak jsem opět povolala Hypnotický pohled a objednala Double jablko - bwahahahaha ! A přisel můj oblíbený stav a to je - Stav Housenky z Alenky v říši divů. Víte jak ten houseňák sedí na tý houbičce ( veřím, že to byl hřib XD ) a kouří tu šíšu a je úplně zahalený kouřem? Tak o tohle se vždy pokouším :D. K šíše jsem si ještě dala medovník, medovinu a stihla jsem vyžahnout tři čaje - vlastně ten samý jsem si objednala třikrát. Páč jsem slíbila, že si dám čaj s nejdelším názvem. Vážně se to vyplatilo, protože byl delikatesní - nějaký Darjeeling teď spousty písmen a ještě něco s nadějí XD.
Teď proč Lelouch a Milouš? Lelouch jseem já .. páč ho Miluju a kdyby on znal mě tak by mě taky miloval!! Mám přeci ten hypnotický pohled a vůbec má ojediněla povaha :D a Milouš? Znáte Loveckou sezonu .. to modré zviřátko? tak to je soukromá přezdívka mé kamaradky. A v sookromí - hmmm- se tak oslovujem. Ona - Copak Leloušku ? A já - Jsem nasraná Miloušku. XD Dobře ujetý, ne? ..

Příští týden se můžete těšit - jsem zvědavá kdo .. Ticho!! XD -. Hodlám napsat tu slibovanou recenzi na Queer as folk, konečně se snad dokopu naspat i něco o Lelouškovi a Skip beat ...

1 komentář:

Kawaii- Sayuri-chan řekl(a)...

ahojky:Dseš fakt vtipná holka:Dmáš moc pekný blog dost sem se nad tím zasmala:Djinac taky Miluju Code Geass:D(Leloucha)-tahle postava fakt zaujme:D