neděle 1. února 2009

Tak zase nic

Hmm od posledního příspěvku je to asi měsíc, ani se necitím moc provinile páč v mém životě se nic nového neděje. Uplně jsem se vykašlala na nějaký pokus o napsání Vánočního nebo novoročního příspěvku... jsem hold líná jak ta stará .. mrcha! Ale k čemu jsem se donutila je .. si konečně udělat test jaký že jsem typ seme nebo uke. musíte to pochopit .. o tom to testu jsem se dozvěděla na Advíku .. hold se rychle donucuji k jistým věcem. Takže jsem !!


Ve skutečnosti nejsem tak zlá .. jen tam byly takové zajímavé a vtipné odpovědi ...které náhodou přešně seděly na mou osobnost. Tomu hold nešlo odolat.

A pak se citím hrozně trapně ale začala jsem koukat na korejskou verzi Hana Yori Dango ...je totiž hrozně trapná, ale HYD já prostěnemůžu odolat ať je v jakýkoliv formě.

Další zajímavost .. konečně jsem se odhodlala si stáhnout takovou tu pěknou písničku, kteráý zní na konci Code Geass R2 a ruku na srdce, celou jsem probrečela... vzpomněla jsem si na ten konec atd ..

Žádné komentáře: