čtvrtek 3. dubna 2008

Gravitation: volume 12

Včera po příchodu domů na mě čekalo znamení od boha v podobě došlé zásilky na poště!! Volume 12!! Už mám 10, 11 a jelikož 12 není na netu, objednání byla jediná volba! Takže dnes po škole jsem ihned vrazila na poštu a po dlouhém a namáhavém boji s tím podezřelým přístrojem, který vám vyplázne pořadní číslo, jsem se usadila na židli a do oušek si pustila soundtrack z Gravíka. Po nekonečném 5 minutovém čekaní jsem se dostala na řadu. Když jsem zaplatila prakticky jsem běžela domů!! A šla na věc…
Ale k ději nic neřeknu …. Možná na jednu stranu jsem dost zklamaná. Čekala jsem víc, i když dramatický to bylo pořádně, ale co se týče děje mi přišel ze všech 12 nejslabší. Kdybych to četla před 3 lety a nevěděla že má být nějaké Gravitation Ex, asi bych byla dost naštvaná. Protože je to na mě poměrně nedokončené .. jako fajn je tam tohle a tohle, ale věc na kterou jsem těšila tam není! I když …. každý v tom může vidět co chce. Ale rozhodně těch peněz nelituji. Jsem ráda že konečně vím jak dopadla moje nejoblíbenější sh-ai manga. Těd se chystám doobjednat si 1-9 .. a pak uvidím .. asi půjdu na sérii Godchild * muhehe*.

Žádné komentáře: