pondělí 7. dubna 2008

Reverse!?

Přiznávám jsem slabá … dala jsem si předsevzetí, že budu číst mangy od mangaky, kterou/ého jsem si oblíbila. V případě Kaori Yuki je to hodně dobrý nápad, řekla bych až úžasný. Proto jsem nevěděla jestli se mám pustit do mangy Reverse?! Od Mishima Kazuhiko (Love Neco), protože Mishima-sensei má krásný dar svým hlavním postavám dávat zajímavé charaktery… mě dobře známé. Hlavní postava se nestydí intrik, zákeřností a podlostí, aby dosáhla svého (menší zobrazení mě). Takže šupem k ději …

Cítíte se osaměle po nocích?
Můžu rozveselit vaše rozkošné srdíčko.


Amemiya se po rozchodu se svou přítelkyní rozhodl vstoupit na klučicí školu jako učitel matematiky ( už teď je to podezřelé). Vše se vyvíjí dobře .. až jednoho dne! * dramatická hudba* ho osloví student Mifune = osudové setkání. Na první pohled Mifune je milý, nevinný * pche* blonďatý, modrooký ( dodané aby vyzněl roztomileji) , slušný * tak to určitě* , poctivý, kamarádský hošík s momentální slabostí pro matematiku * čím to asi bude*. Zato * dramatičtější hudba* jeho pseudo-kamarád Kishima vypadá na hrubého, zákeřného, lstivého kluka, který si hlídá svého kluka :D * to asi kecám, ale přišlo mi to vtipný*. Takže tu máme náš romantický trojúhelníček Amemiya-Mifune-Kishima. Mifune se snaží Amemiya pronásledovat na každém kroku, Kishima pronásleduje Mifune, aby nebyl Amemiyovi v patách. Samozřejmě Amemiya si všiml napjatému vztahu mezi Mifune a Kishimou, tak proč chlapce ještě trošku víc nedráždit. Jenže Mifune není takové nevinné zlatíčko, jak by se mohl zdát. Poté co mu Amemiya rázně vysvětlil že opravdu NENÍ na kluky, Mifune se mění! Narůstá mu třetí oko a vlasy zbarvují do ruda, kůže se mu loupe a detailně jde vidět jeho … kecám!! Nemohla jsem si pomoct!! :D Prostě z milého klučíka se stává doslova násilník, kdyby ovšem do toho všeho nevrazil Kishima mohla jsem se dočkat krásného páru žákxučitel!! Tak to máme, Kishima chrání svého učitela Amemiyu před Mifune … zajímavý zvrat.

Je to úžasná manga! Né že bych se smála u mangy * kecá!!* ale u téhle se mi stalo nejednou, že bych se zasmála. Ale co jsem mohla čekat od autora Love Neco. Líbí se mi postavy, které ví co chtějí a snaží se toho za každou cenu dosáhnout. A nebojí se …… použít zajímavých metod. Jednou věcí je kresba. Nevím jestli jí nazvat krásnou nebo divně jednoduchou. Obličeje jsou dost strohé, ale na druhou stranu přesně víte jak se jaká postava cítí. Tahle fráze začíná poněkud trapná, ale vřele tuto mangu všem doporučuji.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Eek? Už zase? XDD Tohle jsem od ní ještě nečetla, ale děj je mi povědomý, asi proto, že se objevuje ve všech jejích mangách. Ale to nevadí... ona to umí nakreslit tak roztomile, že mě to baví, i když je to už 100x ohrané. Díky za tip, jdu si to stáhnout :))