neděle 20. dubna 2008

Le Portrait de Petit Cossette

Typ: OAV
Délka: 3x38 minut

Opět jsem jednou měla slabou chvilku a upadla do neyaoi a nesh-ai stavu …. Už jsem vyplýtvala všechny yaoi, které jsem měla vidět…. Takže mi na seznamu zbyly nějaké neslané nemastné dílka s podivnými názvy .. až příliš podivnými názvy. Tím jedním se kterým se teď seznámíme je Le Portrait de Petit Cossette, ne moc známé anime… po shlédnutí je mi jasné proč.
V 18. století žila mladá dívka Cossette, nejasného věku, která byla zavražděna svým snoubencem Marcelem, též nejasného věku. Jenže její duše je stále mezi námi a čeká na chvíli až se bude moct pomstít za svou brutální vraždu. Nemusí čekat dlouho. V současnosti v jednom zapadlém starožitnictví v Tokiu pracuji milý klučík jménem Eiri. Eiri začne vidět v starodávném pohárku obraz Cossety … a vůbec se tomu nedivý!! Ještě se do ní zamiluje !!!! Proč jí vidí Eiri a nikdo další? Proč Eiri nevyhledal lékařskou pomoc, když vidí obraz holky ve skleničce? Nemusíte trpět, abyste se to dozvěděli, protože vám řeknu důvod. Eiri je reinkarnace Marcela, týpka co kuchnul Cossetku. Cosseta svou odplatu myslí smrtelně vážně a tak hodlá jak zničit reinkarnaci Marcela tak i jeho duši. Jenže Eiri není stejný jako Marcelo
Osobně mi děj nezněl špatně, ale realita byla tak nějak divná. Většinu času jsem na to čuměla s výrazem stylu : Mám se bát? Proč je tam tolik tý krve? Kolik je Cossetě let? Proč Eiri se musí jmenovat Eiri? .. atd však znáte ty obvyklé otázky. Animace byla ovšem dost kvalitní a na dílo tohoto druhu se podle mě velmi hodilo. Žánr měl být něco jako psychologické, romantické drama. Ale i přesto lituji hodiny mého života, kterou jsem tomu obětovala … vlastně ani né, za tu hodiny jsem si stihla udělat dokonalou manikúru.

Žádné komentáře: