úterý 26. února 2008

Ai no kusabi

Amoi je planeta, na která existuje zajímavé pravidlo, kterým se řídí místní společnost. Ten, kdo má blonďaté vlasy, takzvaný blondie, je na vrchu společnosti a s tmavším odstínem vlasů postavení klesá. Takže kdo má černé je prakticky odpad a je nazýván mongrel. Blondie mají ve zvyku si vydržovat pets, mazlíčky, sexuální sluhy na pár let.
Rikki má tu čest být mongrel, díky této poctě si ho chce podat jistý gang, ale zachrání ho blondie, Iason. Rikkiho snad nejlepší vlastnost je jeho hrdost a tak to chce Iasonovi splatit, ale moc toho chlapec nemá, tak nabídne sám sebe. Iason se tomu dvakrát moc nebránil. Rikki se poté vrací zpět ke svému gangu, ale ne na dlouho. Později jsou při jedné akci chyceni a dostanou se do rukou Iasonovi. Rikki se stane Iasonovým mazlíčkem, aby gang ochránil. I když je Rikki mogrel, Iasonovi to vůbec nevadí, protože Rikki je pro něj víc než jen jeho mazlíček. Gai, blízký přítel Rikkiho, s tím vůbec nesouhlasí a chce Rikkiho zpátky.


O tomto yaoi jsem se dozvěděla od mé kamáradky, která se začala dost dobře kazit * díky mě!!* . Poněvadž má omezený net, požádala mě o stažení. A moc jí děkuji, že mi to nadhodila. Iasona jsem si oblíbila asi během 1 minuty, protože jde na něm vidět, že má Rikkiho vážně moc rád, i když se nebojí ho trošičku mučákovat. Varování- bojte se konce. Byla jsem doma sama, když jsem to sledovala, takže jsem se nebála břečet. Brečela jsem prakticky posledních 10 min a pak ještě 10 min po skončení, protože jsem konci nemohla uvěřit. Moje výroky – To snad ne? Jak mu to můžeš udělat? Vrať se! Néé! Nevracej se, on by to nechtěl, aspoň jsou spolu. Bože brečela , bych znovu. Takže spousta kapesníků!
Celkem má 2 OVA po 60 min , je poněkud starší, z roku 1992, ale kresba je přesto krásná a poutavá.

3 komentáře:

Nikakola řekl(a)...

Ahoj... Čtu tady, že tě kámoška požádala, aby jsi jí tuhle anime stáhla... Mohla bys mi prosím prozradit, kde jsi ji stahovala??? Moc bych se na ni chtěla podívat...

Unknown řekl(a)...

Ahooj.... ja som videla Ai no Kusabi niekoľko krát a vždy som na tom konci plakala... najprv za Iasonom prišiel Riki.... to som len pofľukávala... potom jak vybuchla celá tá budova pozerám, že né.. a potom to ešte zhoršil Katze, keď sa rozplakal... a ten end... no proste... horší end to byť nemohol, ale.... nedávno som sa dozvedela, že na nete budú nové episody Ai no Kusabi... vraj ich má byť 10... a, čo som pozerala kresbu... tak... noooo Iason už sexystickejší byť nemôže a Riki tiež :D

Unknown řekl(a)...

Prosim kde jses na to koukala já se to snažím všude vyhledat ale nemůžu to najít už . Je to skoro měsíc co to hledám. Tak prosim odpověď .