úterý 26. února 2008

Úvod

Jednu věc by jsme si měli předem vyjasnit. Jsem otaku. A ze všeho nejvíc miluju anime a mangu Gravitation. Takže jsem se rozhodla celej jeden štítek věnovat Gravitation. It's Gravitation.

Recenzi jsem dám až později, protože napsat recenzi na Gravíka není jen tak, do toho se musí vložit srdce a duše!!


Já a Gravík jsme se potkali předminulé září. Dodnes si vzponínám na ten okmažik, kdyz jsem tv přepnula na animax a dávali tam ukázku na anime o spisovateli a zpěvákovi. Poněvadž jsem se nikdy nebála pořádně ulítlých věcí, japonský seriál o homosexuálích jsem si nemohla nechat ujít. Do té doby jsem anime znala pouze jako Pokémony. A hned shounen ai!! Skvělá škola. Nejprve mi bylo trochu stydno mluvit o homosexualním anime * těď se už ani trochu nestydí* , ale byl to tak krásný zážítek, že všichni v mém okolí znají Shu-chana a Yukiho. Jsem takový magor, jsem si objednala i mangu, je to sice trošku dražší, jeden díl 300 kč + 25 kč poštovného, ale stojí to za to.



Ano, tenhle příspěvek je o ničem, ale pro ně je Gravík kus mého života.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

JJ gravi je supa =D škoda že ho už na animaxu nedávaj nák sem to minule nestihla =(