úterý 26. února 2008

You are so cool

Střední škola je zlo už samo o sobě, ale i zlé věci mají svou světlou stranu a tím je Ryu Seung Ha. Seung Ha je chytrý, milý, roztomilý, tichý a zkrátka nejdokonalejší klučina z celé školy. Zato Jung Nan Woo je nešikovná, nechytrá a věčně pozdě chodící dívka, která velmi často naráží do zdí, sloupů, osob a dalších pevných bytelných věcí. A aby to nebylo trapné tihle ti dva chodí spolu do třídy.
Nan Woo je přímo magnet na potíže a trapasy, ale Seung Ha je úplný brouček a poskytne jí pomocnou ruku. Nan Woo si nenechá ujít jedinou šanci, aby ho mohla špehovat a při jedné její nenápadné špehovací akci, se jí Seung Ha zeptá jestli by s ním nešla na rande. Nan Woo je celá šťastná a nadšená, i když jí Seung Ha nenápadně naznačil, že nemusí být tím miláčkem, za kterýho ho Nan Woo pokládá. Ale Nan Woo tuhle podlou poznámku zcela ignoruje, co by s ním mělo asi být, že jo?
Přišel den s velkým D, Nan Woo má rande se Seung Ha, ale jde o 1 hodinu 25 minut a 58 vteřin pozdě, což jí sdělí snad ten největší frajer, jakýho kdy jakýkoliv mangaka nakreslil. Při pohledu na něj jsem vypotřebovala asi 30 kapesníků na utírání slin a slz, proč jen nejsem kreslená. A taky mi trochu připomínal Junpe-kuna v podání Ikuty Toumy z Hana yori dango II. Nejprve mě napadlo, jéé super, budou tam dvojčata, omyl, ten libový frajírek je vážně ten tichý miláček Seung Ha. Po chvilce mě to slintání a mlácení hlavou o stůl přešlo, protože opravdu neměl dobrý charakter. Něco jako . gentlemanství, cit, něha, placení v restauraci u něj nehledejte. Ale co říct, vždyť jí přeci varoval, ne?!


Kresba, no, viděla jsem i horší, když nevezmu v úvahu ty neskutečně dlouhé ruce a nohy a obrovské oči, tak to celkem šlo. Děj je jednoduchý a prostý, takže hned je vám jasné jak to skončí, ale jednoduchosti není nikdy dost. Ze začátku jsem se u toho dost nasmála, no uznejte sami, že přetahovat se s učitelem o písemku se jen tak nevidí a ty sprinty co brala Nan Woo, aby nepřišla pozdě do školy taky stojí za zmínku. Možná jsem to vydržela číst jen kvůli frajerskýmu Seung Haovi, protože je to vážně kus i když se špatným charakterem, vážně špatným! Jediné co se mi tam nelíbilo byly ty příšerný jména, protože zapamatovat si kdo je kdo je fakt terno.
Ale proč jsem do ní teda pustila? Chcete říct pravdu? Někde jsem našla, že to má být shounen ai a název, You are so cool, mě doslova dostal do kolen. Ale jinak, je to vtipné , milé a nevinné, teda jen matka Nan Woo mě trochu psychicky zkazila, ale jinak si jí nemůžu vynachválit.




Žádné komentáře: