pondělí 10. března 2008

Bůh mě nanávidí

Bůh mě asi nenávidí!! Bylo 3o ledna roku 2008, když jsem si objednala knihu Gravitation volume 9., 22 února roku 2008 mi poslali mail, že objednávka už dorazila!! Dnes 11 března kniha stále nedošla. Kašlu na to, už jsem si objednala další knihu. Chci jich mít víc a víc a víc * ďábelský smích*
Jsem nervózní, naštvaná, napůl bláznivá a utahaná jako prase. Proč? Protože mé skvělé kamarádky * bez ironie* měly plesy, jedna v neděli, druhá v pondělí. Možná je to skvělé ale né pro můj zevnějšek. Mé krásné dlouhé vlasy se ještě nevzpamatovaly z tun tužidla a mé krásné hnědé kukadla jsou zničené z kouře a tužky.
Nejhorší na tom ale byly ty BOTY!!! Víte, mé nožky velikosti 39 jsou zvyklé pouze na roztahané křusky za 350 kč z tržnice od našich vietnamských bratrů. Takže kvalitní obuv na 7 cm podpatku pro mě není to pravé. Vlastně boty nebyly to pravé zlo, nejhorší jsou silonky! To musel vymyslet nějaké retardované hovado s velkým smyslem pro humor. Nehledě na to, že ta kamarádka, co nás tam pozvala, si nás vůbec nevšímala. Z toho vyplívá, že jsem svůj žal hooodně zapíjela. Taakže jsem si dneska válela šunky, na co jít do školy, a surfovala po netu a dělala další nezdravé věci, jako uctívání porcelánového boha a baštění lupínků. Smutný je život můj ... ale zase na druhou stranu jsem viděla Enzai, nedělejte to!!

Žádné komentáře: