neděle 16. března 2008

Hra na schovávanou

Už jsem si myslela, že se toho nedožuji, ale mýlila jsem se! Asi tak před měsícem mě napadlo, že bych mohla něco zkusit přeložit.... tedy seznam co bylo potřeba
první bod - najít něco co bych mohla překládat
druhý bod - najít program na úpravu obrázků
třetí bod - začít to něco * ďábelský smích* překládat, když nikdo nebude doma
čtvrtý bod - někdo to něco * muhehe* uveřejnit
pátý bod a ten nejtěžší - najít někoho kdo si to přečte ... táááák hotovo dokončeno a těď jen čekám na svého prvního čtenáře. Jak jsem psala, je to moje prvotina, tak mějte slitování a nebojte se komentářů!

Hra na schovávanou
- doujinshi KakaIru, samozřejmě yaoi, ale mě se hrozně líbilo

3 komentáře:

Malika řekl(a)...

teda Moni :-) tak tohle je ten yaoi, který si my vyprávěla:-):-) moc se mi to líbilo.ale toho překladu si tam moc neměla:-) bylo to plné citoslovcí :-):-)

Marrion řekl(a)...

zezacatku jsem si nechtela brat moc velke sousto .. :D

Temarii řekl(a)...

Mě to nejde stáhnout:( a hrzoně rády bych se na to podívala páč uplně miluju yaoi:D