pátek 21. března 2008

Gravitaton Extra

Gravitaton Extra

Gravi Ex začíná tam, kde skončilo Gravitation .. což bohužel nevím, protože jsem to ještě nečetla.

Shindou Shuichi, slavný zpěvák skupiny Bad Luck, a Yuki Eiri, slavný spisovatel romantický slátanin, se vrací do New Yorku, aby zašli na hrob Kitazawi Yukiho. Na hřbitov je doprovodí sestro-bratr Kitazawy Yukiho Kitazawa Yoshiko, který/á hlídá nějaké dítě. Na hřbitovně z toho pětiletého prcka Riku vypadne, že je synem Kitazawy Yukiho. Což se Yukimu vůbec ale vůbec nelíbí, protože je to dítě chlapa, kterého před šesti lety zabil. Chudáček Riku nemá ani maminka a tak ho jeho teto-strýc Yoshiko podstrčí Shuichimu a Yukimu, aby si ho vzali s sebou do Japonska. Přes velké protesty Yukiho si stejně Riku odváží do Japonska. Po příjezdu jsou velkou senzací, protože jejich vztah byl a je veřejně známou věcí. Manga s nimi se prodává ve velkém a o BL hrách ani nemluvím * muhehe*. Yuki se pořád nemůže vyrovnat s přítomností Riku a tak se s Shuichim hodně hádají. Při jedné hádce Yuki řekne, že to je jeho limit a on by to měl moc dobře vědět. Načež mu Shuichi řekne, že jestli tolik miloval Yukiho měl umřít s ním!! Shu-chan se mu chce omluvit, ale Yuki odchází. Když chce Shu-chan jít za ním do cesty se mu připlete Sakuma Ryuichi, zpěvák nepřátelské skupiny Nittle Grasper. Ryu-chan říká, že ho pronásleduje Rage- šílená ženská. Když se jim podaří utéct na střechu NG, Shuichimu zazvoní mobil – je to Yuki. Ryuichi mu ten telefon zabaví se slovy, že když je s ním, nebude mluvit s nikým jiným. Ryu-chan se k Shu-chanovi začne nebezpečně přibližovat a vyzná mu lásku a políbí ho. Což uvidí Yuki a je jak se patří v šoku. A o tom to je :D



Co nechtějte zázraky popsala jsem 6 chapterů! Mám totiž hrozný sklon k spoilerům ….. takže si můžete udělat vlastní názor. Kresba ..mi přišla až moc roztomilá, byla jsem spokojená s kresbou tak z 10,11 volume, tohle mi připadalo až moc kawaii!! Sice Yukimu to tam příšerně seklo, ale zato Shuichi vypadal jako idol všech pedofilních homo i heterosexuálů. Svůj osobitý vtip to ovšem neztratilo, ale ztratilo to ty trapně úžasný převleky. Možná se někomu ta kresba teď líbí víc, ale mě to prostě tak moc nebere. Přijde mi ,že to píše jen aby se neřeklo .. zaměřuje se na Megamixy ..blééééééé . Prý připravuje Megamix Zebra- Ryu-chan+Yuki+Shu-chan(jako seme) no není to hnus? Hlavně s imagí jako má teď. Snesu hodně … snesu vážně dost – dvakrát jsem zvládla Remixy a po jednom Megamix panda, kumagoro, capybara. Ale nevím jestli dám Zebru :D Bože když jdu do zoo, jak na to nemám myslet? Už teď má hrůzu z medu a rolniček !!

Žádné komentáře: