úterý 11. března 2008

Enzai

Enzai -
pokud jste ve skrytu duše ještě slušní a nevinní lidi, nekoukejte na to!!

Rok: 2006

2 OVA

Styl: yaoi, historický, podle BL proto ta nechutnost


Děj se odehrává v 19. století někde v pochybné Francii. Příběh pojednává o klučíkovi Guysovi, divné jméno. Guys hned fleku ukradne pár cukrovinek z jednoho krámku, a záhy poté je obviněný z brutální vraždy, takže je zatčen a poslán do vězení. A přichází výslech s chlápkem jménem Durer, opravdu nehezká scéna, a Guys poznává, jaké je to být malým hezkým chlapcem. Ale to nekončí, ve vězení je velice zajímavě uvítán místními kluky, kteří na rozdíl od Durer ho vůbec nešetřili, spíš je nikdo nevyrušil. Io, hlavní znásilnitel, se vůbec neostýchal a byl vážně hrubý, později když se s ním Guys znovu vyspal pomohla jsem tomu uvěřit... jak krásně jim to šlo ..
Guys vůbec nemá štěstí a je shledán vinným a jeho rodina se musí odstěhovat z města. Když jeho právník Lusca, pořád slitej jak duha, se nějak nemá k jeho obhajobě přichází Guildias, který je z tý partičky úchyláku nejhorší. Můžu jen říct, že písničku Rolničky, rolničky už nikdy zpívat nebudu. Guildias si svůj čas s Guysem vychutnával, ale já jsem hrozně trpěla. Když se objevila jakási zmínka o Ryukovi, řekla jsem se si, že nemůže být takové prase, ale mýlila jsem se.
V druhém ova přijde konečně uzavření příběhu a na ty všechny nechutnosti to skončilo dost dobře. Viděla jsem jen cenzurovanou verzi a i tak to někdy bylo moc. Přišlo mi to kruté, nehezké, brutální, zlé, nechutné … no prostě se divím, že jsem se na to dokoukala do konce.Kresba byla kostrbatá a tak nějak hranatá. Takže jednou a dost!!

Žádné komentáře: